úterý 16. srpna 2011

Tuesday

(hello)
včera sem tu hladovku úplně posrala :(
na oběd sem si dala dvě lžičky suchý rýže - což by ještě šlo, ale večer sem přišla domů vyhládlá a snědla sem všechno co mi přišlo pod ruku, takže ráno váha opět ukazovala 63 kg :/

tak sem to dneska zkusila znovu, tentokrát to vyšlo pěkně i s pohybem - 2 hodiny brusle, 2 hodiny cyklo, teď sem si dala polovinu tyčinky MAXI VITA jak můžete vidět na obrázku akorát jogurtové, tak snad to nevadí, já byla celý den bez energie

3 komentáře:

  1. Ahoj, ráda spřátelím. Jdu si tě uložit.
    Prosím neukládej si mě na blogspotu, ale ulož si můj blog.cz :)
    Blogspot totiž nepoužívám.
    MissCookie.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. já když si dám při hladovce jen něco malého, tak se neudržím a vybílím lednici.. řeknu si, že už jsem to pokazila, takže už to nemá cenu.. nadruhou stranu když to nepokazím, tak dokážu vydržet nejíst až 14dní..

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem si tě uložila na tom ICQ ;)
    Misscookie.blog.cz

    OdpovědětVymazat